
Rbbienn (31) in haar eigen woorden
Mijn leven is zo saai en niet interessant, ik ben al jaren alleen sinds mijn laatste ex heb ik geen relatie meer gehad. Maar nu mis ik het wel om een stel mannen armen om mij heen te hebben. Ik ben gezellig om samen mee te zijn, makkelijk in de omgang en heb veel te bieden. Ik heb een man nodig in mijn leven! Een eerlijke man die mij goed zal behandelen en misschien wel mijn partner zal worden. Laten we het erover hebben en een begin maken met een etentje samen. Ik sta open voor alle leeftijden zo lang het tussen ons klikt.
De man van mijn leven ben ik nog steeds niet tegengekomen in mijn buurt, dus heb ik besloten het over een hele andere boeg te gooien en mijn zoekradius een beetje uit te breiden. Ik zoek echt niet een prins op het witte paard, maar wel de man die mij gelukkig kan maken. Een man die zijn hart op de goede plek heeft zitten en ook voor de langere termijn wilt gaan. Hou je van...
Lieve meid (30) wil man
Vrolijk, gek, sportief, harde werker, zelfstandig, positief, een beetje een zeur soms maar dat zijn alle vrouwen toch? Haha. Of praat ik iets nu goed wat niet goed te praten is? Ik vind het lastig iets over mijzelf te schrijven ik denk dat jij het maar gewoon moet ontdekken. Een man, een echte man. Iemand die zelfstandig is en een aan pakker is. Samen op pad, een papa...
Geile meid (30) wil man